Väktarna på besök .

2010-02-11 / 22:36:56
HAHA, nyss var väktarna hemma hos oss. Dom ville kolla under våran disko. Och där var det ett lekage som inte syntes för oss tidigare. För då vi flyttade in så var det så här och då tog dom bort det. Tydligen finns det kvar för grannen under har fått in vatten i skåpen. Fyfan stackars dom. Tur vi ska flytta härifrån. För vad jag fick höra så måste dom upp med alla skåp här inne osv. Ja, vi ska ringa hyresvärden imorgon och tala med dom.
Besöket for nyss hem, precis efter kom ju väktarna. Men dom var trevliga. Lekaget är ifrån någon slang. Tydligen en som bott här tidigare har lagt dit den, så väktarna gick ut och hittade en pinne som dom tryckte ner i röret för tillfälligt, haha. Ja jösses, nu så ska jag ta ut lite tvätt. Tjing tjång .

Mamma min la in lite biler på facebook på min gumma.
Snodde några. Här var vi hemma hos henne och Halie är ny badad och oljad !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥