Angående föräldrarträffen igen

2010-01-16 / 16:06:46

Postat av: Fia

Jamen de verkar ju bra ^^
då kan vi ju gå på restaurang eller nått på kvällen innan då vi kommit fram ;)

Svar: Det låter kanon fia ;)


Postat av: Veronica Mårtensson

vart ska vi bo?
Svar: Det ska vi ta reda på nu hur vi alla ska göra.


Till att börja med.
Dom som inte har någon aning om hur man ska ta sig till Stockholm och boende.
Skriv det här isåfall.
Så kan vi fixa så vi tar samma flyg och samma boende för er som bor i norr.
Och ni som inte bor i norr som också behöver veta skriv här också.
Man kan ju fixa så att vi alla är i samma boende om det blir t.e.x vandrarhem.

Jag kollar upp priser efter jag vet vilka som ska med.
Man kan ju få rabatter om man är många osv.
Och sen kan priser ändras då det är sommar.

Om cirka 1-2 månader kollar jag vilka som ska med.
Så det finns tänktetid kvar.
Och innan dess har vi fixat plats, priser för boende och flyg.

Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

Är de nå fler från Övik som ska fara?

Kommenterat - 2010-01-17 / 09:03:17
Postat av: Svar till Veronica !

Jo en kanske ska med.

Annars får du ta med dig folk såklart.

Från Umeå är det bara jag + familj och en ung mamma och hennes dotter..

Kommenterat - 2010-01-17 / 21:08:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥