Angående föräldrarträffen

2010-01-16 / 12:43:17

Hej och hå nu är datum bestämt.
30 juli blir föräldrarträffen av.
Vi tänkte att vi kunde vara i närheten av skansen och sitta i en park och träffas, äta osv.
Och vi kanske kan gå på skansen också?.  samma dag eller lördagen?
Jag tror skansen på lördagen blir bäst då, särskilt för oss som åker långt som t.e.x flyg.
Vad tycker ni?

Jag ska kolla upp en park i närheten och återkommer senare.
Åsikter!
Postat av: Fia

Jamen de verkar ju bra ^^

då kan vi ju gå på restaurang eller nått på kvällen innan då vi kommit fram ;)

Kommenterat - 2010-01-16 / 13:08:49
Postat av: Veronica Mårtensson

vart ska vi bo?

Kommenterat - 2010-01-16 / 14:05:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥