Besök och ÖB besök (:

2010-01-27 / 00:29:21
Postat av: Alexandra

Hej! =)
Har precis gett dig en utmaning i min blogg, vore kul om du ville haka på idén :)Kram!

2010-01-26 @ 21:52:44
URL: http://nitonochgravid.blogg.se/

Svar: Okej, jag får kolla lite på det imorgon då (:

Har nyss sett på film med mamma och Mattias såklart jävlades filmen och efter halva gått så sluta den fungera helt enkelt :/ så min brorsa får till uppgift imorgon att ladda hem den på nytt. Idag kom Helle, Nathalie och hennes lille kille Lucas på besök här hos min mamma. Det var mys. Allihop inklusive mamma vi drog på ÖB. Så jag och Mattias passade på att handla lite torrvaror då vi lix var där. Vi fann mycket billigt, tur de. Denna månad blir ju som sagt tuff.
Annars har vi bara umgåtts och haft trevligt. Nu så ska jag kika runt lite mer. Hörs imorgon :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥