Donat på med inbjudningskort (:

2010-01-14 / 01:32:54

Åh så drygt att skriva inbjudningskort.
Men nu är det iaf klart, jag gjorde egna i vårat photoshop.
Det blev lite enkla, jag orkade verkligen inte sitta och designa "världs snygga".
Eftersom att det blir så många och så olika inbjudningar i dom.
Vi köpte mammas apparat där man kan skriva ut och kopiera.
Så fort vi får den så kan vi skicka iväg inbjudningskorten.


Halie har verkligen ont i tandköttet idag.
Hon grät i 1-2 timmar i sträck och vart lugn för ett tag sen, nu sover hon.
Tycker så synd om henne.
Men snart kommer det fram två tänder, söt hon kommer vara då.
Ska fota så fort dom sticker fram :)
Men nu så ska jag röja undan som man brukar göra innan man lägger sin inför natten.
Och sen vet ni ju vad jag ska göra, jo sova är så trött och ska upp imorgon också.
SUCK ! Puss hejs på er.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥