Lång dag :)

2010-01-13 / 20:41:44
Idag har det varit fullt hus.
Vi skulle bara på efterkoll men blev mycket mer efter det.
Men jag slapp gynundersökning :)
Hon kollade som vanligt blodtryck och ja allt det där som kollades då jag var gravid.
Och allt såg bara fint ut.
Efter det gick vi till öppna förskolan som ligger i Ersboda.
Det var trevligt, ringde även dit Petra och Emelie.
Så vi satt där en stund och umgicks.
Sedan kom vi på att vi var sugna på pizza så Mattias gich hem med Halie i barnvagnen.
Jag, Petra och Emelie åkte och beställde på stjärnan.
Sedan åkte vi hem till oss.
Vi dansade även lite dansmatta "Petra var sugen på att testa". Det gick väldigt bra för henne för att vara första gången. Nu har Petra och emelie åkt hem..

Och Halie har börjat få två tänder och är tjurig nu.
Så man får i mellan åt gnugga där tänderna ska komma ut, stackars lillgumman som har ont :(
Nu fattar man ju varför hon varit så grinig.

Lite bilder sen idag:


Gumman älskade den där som hänger och började genast le massor (:

Finaste <3

Emelie och Petra

Söt jäntan

Gumman fick ligga i babygymet .

Till sist gulliga Emelie. Nu orkar jag inte lägga in fler foton..

På min facebook sida finns det en video på oss alla som spelades in idag :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥