Svar gällande föräldrarträff

2010-01-15 / 11:41:12


Postat av: Emelie / elemi

blir nog bra detdär. När vi gjorde 3d ul i sthlm bodde vi på vandrarhem, inget speciellt men det funkade gott och väl. Det finns mycket olika till bra priser! sen beror det ju på hur "lyxigt" man vill ha det också! men här går priserna först! =)

 

Svar: Precis håller med dig. Vandrarhem brukar ha bra pris.
Så jag ska kolla upp det. Här går självklart priserna också först och säkert för nästan alla.
med tanke på att vi har bebisar och barn :)


2010-01-11 @ 15:52:29 Postat av: Veronica

För min del så spela de ingen roll vart vi bo..Huvudsaken de är "billigt"..Och att man kan duscha är en viktig sak..Jag känner lite folk där nere så jag kan be dom koll upp lite ställen och priser..

 

Svar: Jo billigaste sättet helt klart. Du kan alltid fråga dom om billiga alternativ och återkomma till mig? :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥