Efterkoll och dop bokat ..

2010-01-12 / 13:40:10
Jag vaknade inte så sent ändå.
Jag klev upp halv tolv. För att jag hade en pigg liten flicka som låg och lät väldans mycket.
Så då var det lika bra att kliva upp.
Idag blir det en hemma dag.
Och jag ska ligga och gruva mig inför imorgon.

JAG HAR EFTERKONTROLLEN.

Och jag avskyr att någon ska vara runt och pilla på mig.
Om jag kunde, hade jag hellre gjort det själv.
Men men lika bra att få det bort gjort.


Har någon tips på en bra ungdomsfilm.?
Jag har sett det mesta så ni lyckas bra om ni kommer med någon jag inte sett.
Men jag borde ju ha missat någon, som sagt skriv ner alla ungdomfilmer ni vet av.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥