En dag till ..

2010-01-28 / 12:56:48
Vi stannar här tills imorgon, och får hoppas på att stormen försvinner iväg. Mattias bror kommer med tåget på lördag morgon. Malin och brorsan åker med imorgon så bensinen blir lite billigare :) fast denna månad blir kämpig. Ja det märks inte att man slutat röka. Fast tur det annars hade det varit illa om vi rökte nu. Har varit rökfri nu i nästan en hel månad :) de ni. Jag håller mina nyårslöften . Men ska ta frukost nu, hej och hå !

Åsikter!
Postat av: Tina S

Ohh vad jag saknar att röka, men slutade den dagen jag såg ett plus på stickan ;p

Kommenterat - 2010-01-28 / 19:58:45  | URL - http://onodiginfo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥