En till bebis? :D

2010-01-28 / 22:06:50
Postat av: Tina SOhh vad jag saknar att röka, men slutade den dagen jag såg ett plus på stickan ;p
2010-01-28 @ 19:58:45
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Svar: Ah, du är duktig ju. Jag lyckades inte sluta under min graviditet. Utan efter hon kom gick det :)


Jag är hel knäpp, jag vill sluta tänka på det. Men mina tankar snurrar runt hela tiden. Jag tänker bara på "en till bebis." Helt besatt av att titta på andra som är gravida och deras magar. Åh, jag vill ha en till snutt. Jag vet att jag borde och ska vänta tills jag åtminstone har ett jobb. Men ser så många andra som är fler i sin familj, ser så mysigt ut. Men man ska ju kunna försörja sin familj också. Men det kan man bara man vill och kan handla fyndigt.  Sedan vill jag ha mina barn nu medans jag är ung och har min starka krafter, vilket jag inte kommer ha senare. Sedan det positiva med att inte jobba är att det är lättare att anpassa sig för barn utan jobb än med jobb. Mattias kan ju skaffa världens bästa jobb och tjäna massor. Så kan jag bli hemma fru, fan så underbart det skulle vara :) hehe. Ja, mina tankar är rolig. Hur kan man få bort sug och längtan efter ting? Måste gå nu, sitter i mammas rum och hon ska sova. Vi hörs imorgon.
Åsikter!
Postat av: Emelie

Hejsan. vad tycker din kille om ett barn till då?:) Pengar ordnar sig alltid. Vill ni ska ni:) Eran lilla e sååååååå fin. Kram emelie

mammatillsilas.blogg.se

användarnamn: silas

Lösen: pringles

Kommenterat - 2010-01-28 / 23:00:00  | URL - http://mammatillsilas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥