Gamla bilder (: fun .

2010-01-29 / 14:28:46
Hittade en del gamla bilder på mammas dator.
Roligt att se, lägger in några här innan vi beger oss hem till Umeå.

Dricker hemma hos Johanna "Holmenblues". Typ 3 år sedan .


Kim, Mattias och jag åker till stan för att festa loss på krogen.


Helle och jag. "Jag och Mattias hade inflyttningsfest i Obbola".


Jag och Mattias, en kärlekskyss hemma hos Jennifer (:



Jag och lillasyster Sofie i Gävlestad ;)



Jag hemma hos Mattias mamma .


Malin, Mattias och jag hemma hos min morbror och firade nyår - 08


Sådär,
orkar inte lägga in fler. Ska dra mig.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥