Godmorgon / klipp där Mattias dansar :)

2010-01-17 / 13:44:10
Godmorgon.
Vaknade för ett tag sedan. Har nyss klätt på min lilla dam och ska snart göra lunch och ordna mig själv.
Sofie kommer och hämtar oss sen, för att vi ska hälsa på dom. Hehe lite fel att dom vi ska till hämtar oss.
Men skulle blir så besvärligt med buss och vi har inget körkort, men det gjorde inte sofie någon ändå så :)

För er som inte vet har min pojkvän för cirka 5 år sedan vunnit vm i linedance.
Vi hittade ett klipp på youtube som någon lagt in ..
Det är Mattias längst ut åt höger med ljusa byxor och en svart tröja.

Åsikter!
Postat av: Nathalie

Sv: Haha menar det, helt knäpp xD

Såg btw din bror, mor och Malin där på lex också :)

Kommenterat - 2010-01-17 / 16:21:39  | URL - http://ungmammanathalie.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad duktig han var.

Fin blogg btw!! puss

Kommenterat - 2010-01-17 / 18:56:23  | URL - http://www.hanoni.blogspot.com/
Postat av: Svar till er.

Jo jag hörde det Nattis, brorsan sa det :)



Tack Johanna, jo det är han vill att han ska fortsätta med dansen på något sätt :)

Kommenterat - 2010-01-17 / 21:03:49
Postat av: Svar till er...

Jo jag hörde det Nattis, brorsan sa det :)



Tack Johanna, jo det är han vill att han ska fortsätta med dansen på något sätt :)

Kommenterat - 2010-01-17 / 21:05:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥