Godmorgon tisdag :)

2010-01-26 / 12:44:46
Ny vaknat för sådär en timme sen ungefär. Mamma tog Halie en stund så att jag fick sätta mig vid internet.
Mattias sover ännu, jag lät han sova så kanske jag kan lägga mig tidigare ikväll. Inatt pratade vi typ hela natten.
Brukar ni göra så? att ni helt plötsligt börja prata om allt då ni lgger i sängen. Vilket vi gjorde och viskade samtidigt så att inte Halie skulle vakna :p hehe. Det blir ofta så då man är borta man tar allt på natten istället, hehe.
Idag kommer Helle förbi hon som nyss tagit sitt körkort. Så skönt nu kan vi ju dra till Åsele som planerat.
Jag + familjen åker med Helle och bor i samma stuga som henne. Medans våra andra familjer åker sina bilar och delar stugor. Jag längtar, men vi har försökt att boka stugor men dom har inte ens svarat nu på en hel vecka. Och dom sa att man bara kunde mejla om man skulle boka. Men Helle ska ta och ringa upp dom och kolla varför det inte blir bokat. Men men ett tag kvar till Åsele (:

Denna månad blir vi fattiga, vi kommer knappt ha pengar till mat. Men huvudsaken att Halie och Kiara får sitt så är det lugnt för min del :) Jag är ju dum nog som beställde en ny platt tång osv. Men jag trodde vi skulle få samma summa pengar som förra månaden, men icket. Jaja, ska nog tjafsa runt lite först och se om jag kan lyckas gräva fram några slantar. Nu så ska jag se om Mattias sover ännu annars tar jag och väcker honom, visst är jag snäll? :)
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Hej! =)

Har precis gett dig en utmaning i min blogg, vore kul om du ville haka på idén :)Kram!

Kommenterat - 2010-01-26 / 21:52:44  | URL - http://nitonochgravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥