Halie skratta för första gången !

2010-01-28 / 22:15:06



HALIE SKRATTADE PÅ RIKTIGT SÅ DET LÄT FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG, LITE LYCKLIG JAG BLEV.
Men det var inte jag eller Mattias som fick henen till att skratta. Utan det var faster Malin som fick Halie att skratta fler gånger då vi var henmma hos min morbror Micke. Sedan testade Malin igen hemma hso mamma och lyckades igen. Och Mattias lyckades. Jag ska försöka lyckas imorn. Åh så glad jagblir.



3 månader och 1 dag då skrattade min flicka på riktigt så det lät för första gången. <3

Det känns som att det var igår du kom till oss, tiden rusar iväg så fort.
Och för varje dag som går så gör du mig bara mer glad.
Att få se dig växa gör mig gott <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥