Hem ljuva hem !

2010-01-30 / 03:14:29
Nu är vi hemma igen, vi kom hem ikväll. Så det första jag och Mattias gjorde var att packa upp allt och städa undan lite. Sedan tog vi det lugnt och käkade oss en god baguett macka med massa goda pålägg. Nu är klockan tre på natten och jag måste masa mig i sängs, för då vi vaknar kommer Micke hit och vi ska umgås med han och följa med honom till Inka och umgås där. Skriver så fort jag får tid imorgon.

Ska testa min nya platt tång för första gången imorgon så får ni se om den var bra ;) Nu ska jag sova, godnatt!

Titta vad min gumma är duktig på att "titta i kors", ha ha  <3
Åsikter!
Postat av: Ossians mamma

Hej!



Skulle gärna vilja ser eran vagn :) Tror inte du nämt något om din vagn.



Hur gick det med lillans tand?

Kommenterat - 2010-01-30 / 07:53:07  | URL - http://angelicapmlindgren.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥