Hemgång .

2010-01-29 / 12:33:13
Postat av: Emelie

Hejsan. vad tycker din kille om ett barn till då?:) Pengar ordnar sig alltid. Vill ni ska ni:) Eran lilla e sååååååå fin. Kram emelie
2010-01-28 @ 23:00:00

URL: http://mammatillsilas.blogg.se/

Svar:
Han vill ju ha en till, sen ungefär när säger han inte. Men han är lite som mig. Blir jag gravid så blir jag och då behåller vi :) Så han är nog inget problem. Han vill ju absolut ha syskon till Halie. Och han vill ha en liten kille också. Så man ser då ödet bestämmer att vi ska få en till lille, jag längtar bara tills det kommer.. Tack Emelie, din lille är också fin. Kram på er.


Vi åker hem idag, jag och min lilla familj.
Det blir en full helg och full vecka.
Skriver in här senare vad helgen och veckan består av.
Just nu så ska jag bara packa och gå runt och söka Halies försvunna sockar.
Vi hörs ikväll då vi kommit hem. :)

Bjuder på en gammal sommar bild på mig och min syster :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥