Hemgjorda filmer.

2010-01-20 / 01:20:18
Jag bjuder på en riktigt gammal hemgjord film .
En dag och kväll hade jag + andra lite tråkigt i Köpmanholmen
och vi hade lite fantasi, filmen bygger inte på nånting alls.
Utan man kan ju kalla filmen en tråkig "söndags dag/natt" :)

Här har vi ännu en gammal film som jag fann på youtube.
Jag la in den för ett bra tag sedan.
Den är gjord i Obbola och film kvaliten och redigeringen
är väl inte så super. Men ja, njuuut :)
Åsikter!
Postat av: camilla

Hej, i internet explorer (iaf mitt) så försvinner halva texten på grund av borden med bilder du har på vänsterkanten. Sedan tror jag inte sidan ser riktigt rätt ut över huvud taget, den ser som "avklippt" ut.

Kommenterat - 2010-01-20 / 11:17:28
Postat av: Caroline

gud vilken fin blogg du hade då :D

Kommenterat - 2010-01-20 / 11:27:29  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥