Hemma igen .

2010-01-17 / 21:39:36
Det var trevlig hemma hos sofie och Lars. Vi satt och surrade i 5-6 timmar, tiden gick ju så fort.
Och jag fotade något kort på hennes fina mage och jag blev bara mer och mer sugen på en till bebis.
Åh vilken underbar tid hon går igenom nu. Vi fikade också och jag åt världens godaste biskvier.
Nu är vi hemma igen, Halie ska snart sova och då ska jag och Mattias äta något och se på tv.

Åh, min fina runda mage och där i låg Halie <3 helt otroligt och nu är du hos oss, det är svårt att förstå det ibland.
Åsikter!
Postat av: Anonym

Ni är inte sugna på en till då? :) har ni funderat på när nästa ska komma? :)

Kommenterat - 2010-01-18 / 01:04:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥