Inne dag ..

2010-01-27 / 14:46:50
Hej .
Halie sover middag och Mattias duschar. Jag längtar efter min nya platt tång som har kommit till OK i Ersboda för typ en vecka sen. Kan inte hämta ut den än för att vi är i Övik, men på fredag så :) Idag blir vi bara hemma hos mamma. Det är för dåligt väder ute, risk 2 säger dom risk 3 får man absolut inte köra ute, men men. Har en liten hemlgihet som ska avslöjas om bara någon vecka kanske om det blir som tänkt. Så nu har ni något att sitta och tänka på. Det kan ju vara precis vad som helst, hehe. Ska försöka göra något nu. Är så rastlös av mig idag !

Jo föresten, Mattias kusin Janni var med i BlondinBellas blogg idag .

Tryck här om du vill titta in Jannis kändisblogg :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥