Kiara och en gammal vän ..

2010-01-21 / 02:11:04
Hej och hå, snart ska jag sova, är så trött idag men det vet ni ju redan om.
Kiara är så annorlunda, hon följer efter mig hela tiden :O Mattias brukar ju annars vara hennes favorit.
Vi tror att hon kan vara på smällen. För hennes bröstvårtor är uppsvälld.
Vi ska väga henne då och då och se om hon går upp i vikt.
Idag vägde hon 14 kg iaf.
Jag hoppas hon är på smällen, Kiara skulle bli en sån fin mamma, dessutom får jag gosas med valpar :)


Har tänkt på en sak, saknar en kompis så sjukt mycket och har nämnt det i ett jätte långt gb inlägg.
Men fick inte ens ett enda inlägg tillbaka. Tråkigt, har ställt upp så mycket på han/hon.
Och vad fick jag tillbaka?. Inte kul, det enda jag ville var att tala om min saknad till honom/henne nu då den personen inte bor i min närhet mer, innan hade vi en jätte fin kontakt. Men den försvann så lätt.
Jag försöker men kan inte göra mer än jag gjort.
Jag önskar dig allt väl, för du finns fortfarande kvar i mitt hjärta !  <3


Jaja, ska inte babbla så mycket mer nu. ÄR så trött, godnatt !!

Min finaste gumma, vad hade ett liv varit utan dig?
Jo, alldeles tomt och kallt.. Du är precis allt för mig + att din pappa gör mig lycklig.

Åsikter!
Postat av: Sandra

Hej! Jag har bara en liten fundering, ska ni ha valpar med eran hund? Är det ni som kommer att ta hand om valparna när de kommer?



Tänkte bara om ni verkligen tänkt riktigt?! Jag har själv haft valpkullar och det är verkligen 24/7 att ta han om valparna. Om eran hund får ca 5-8 valpar så är det minst 10bajs högar och mängder med kiss på morgonen. Valpar kissar alltid varje gång de vaknar och de sover ett antal xggr på en dag. så det är väligt mycket städ och mycket att torka upp efter dem.



När de är ca 4 veckor börjar man med mat. och de ska äta minst 5ggr om dagen.



Dessutom är det rätt dyrt att ha valpar. Vi räknade ut en kostnad på ca 15-20 000kr jag tänkte eftersom det verkar som om ni inte har en stor budget att spela på.



Vetrinären kostar ca 1000kr per valp om det inte var mer.



Fast jag kan ju ha fel, ni kanske har haft valpar förut och vet hur det funkar. Vill verkligen inte dömma er eftersom jag inte vet. Men jag tänkta bara berätta lite hur det är då jag haft en valpar på en kul på 8st.

Kommenterat - 2010-01-21 / 09:26:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥