Krav.

2010-01-16 / 15:58:19
Nu har jag ställt krav på mig själv.

* Sluta tro att jag jämt har rätt.
* Säga förlåt efteråt om jag vet att det jag gjorde/sa var fel.
* Försöka få självkänsla och bli nöjd över mig själv.

Någon som vet av några sätt som jag kan göra för att förbättra på mina punkter?
Började redan idag med en av punkterna.  Jag dansade dansmatta och blev sur för att jag inte fattade en grej där om "workmode".  Så jag stängde av "skiten" som jag sa då och börja svära mot Matte. Vilket var fel av mig.
Så jag gick och duschade och insåg därefter att det var ju faktiskt mitt fel.
Och jag bad om förlåtelse och förklarade varför jag blev så upprörd. Och nu känns det ju faktiskt super skönt :) Man ska nog säga förlåt så ofta det bara går.




Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥