Lång kväll !!!

2010-01-22 / 02:01:43


Fast hon tjurade med mig i två - tre timmar innan hon somnade i vaggan.
Men hon gav sig till slut, det märks att hon blivit äldre.
Minns för typ 2 månader sedan då hon sov hela tiden.
Skulle man låta henne sova mycket på dagen nu, så skulle man inte få henne i säng en lämplig tid.
Tiden går för fort ju.
Hon somnade för två timmar sedan och nu bör jag med sova.
Hörs imorgon.

Och som ni vet med "internet explorer" så kan ni inte se min fullständiga blogg.
Jag har skickat ett meddelande till han designern, jag hoppas på svar snart.

Jaja, godnatt :)

Åsikter!
Postat av: Potti

Nej för man ska som aldrig använda internet explorer. Explorer ger bara kvar huvudvärk :)

Kommenterat - 2010-02-01 / 19:22:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥