Lite inköp !

2010-01-19 / 23:02:48
Har försökt sova ner Halie i två timmar nu.  Hon är pigg idag, kanske för att hon sovit någon timme extra idag
t.e.x då vi åkte buss till affärn och hem, men snart lär hon ju vara så trött att hon somnar tycker jag.
Denna månad har jag upptäckt att jag beställt lite väl mycket, jag hoppas att vi klarar oss. För att vi slutat röka har jag hela tiden sagt "ja, men vi kan ju köpa det. För vi har slutat röka". Och ja det blev massor av beställningar ser jag nu, oj oj. Men bästa beställningen är en ny plattång och det är en av dom bästa en ga.ma äntligen ska man få ha en bättre än den jag har. Så less på att det ska ta evigheter, men med denna kommer det gå fort och sen då jag får längre hår, som jag brukar ha. Då kan man göra lite lockar osv också :)
Jag kollade runt på internet för att kunna beställa en riktigt bra en och då rekomenderades märket ga.ma
Det är denna jag beställt och den beställdes ifrån denna sida -- > http://www.lyko.se
Och frisörerna brukar använda denna :)

Jag fyndade den, tidigare gick den på: 964 kr och jag köpte den för: 549 kr. Det är ett kap kan jag lova :)

Sedan har jag beställt en grej på halens. Nämligen knipkulor. Jag är så vansinigt dålig på knipövningar så då fick jag tips om att beställa detta. Kanske finns fler som är kass på att göra sina knipövningar varje dag?
Isåfall, finns det att beställa på denna sida -->
http://halens.se sök bara på "knipkulor" så kommer det fram..
Självklart så valde jag min favoritfärg "PINK" :D

Ja nu tickar klockan iväg och Halie är tjurig inne i vardagsrummet. Själv sitter jag i köket med våran bärbara dator. Ska gå dit nu och hjälpa Mattias, hörs senare inatt eller imorgon..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥