Lite snack

2010-01-15 / 22:11:19
Filmen var as bra.
The ringers alltså, den filmen rekomenderar jag.
Jag längtar faktiskt till jag slutar amma så jag kan få må bra med mig kropp igen.
Och kunan få på sig mina gamla snygga jeans och vara stolt över min kropp.
Jag vill börja på min diet som jag hade tidigare.
Och den dieten kan jag inte gå på nu då jag ammar Halie.
Men jag ska ha en fin kropp till sommaren, så är det bara..

Avskyr att gå in på andras bloggar och se så fina magar och kroppar.
Och här sitter jag och har proppat i mig chips och ostkrokar.
Hur fet får man verka?.
Men det är ju ändå lite orättvist att Mattias kan proppa i sig ett helt kylskåp men ändå behålla sin vikt.
Varför är det så? Jag behöver bara äta lite extra bullar eller nå chips så har jag rasat upp 2 kg.
Jag kör på min dansmatta iaf så länge jag gör det så slipper jag gå upp allt skit jag trycker i mig.
Och jag får längta tills jag kan gå på min diet.
För det är faktiskt viktigt att få må bra med sig själv.
Hur ska man annars få sin familj att må bra? ..

Ett citat: Mår du inte bra, så mår inte din familj bra heller.

 


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥