Morn morn ..

2010-01-23 / 12:48:12
Hej, är nyvaken.
Om det är många som använder internet explorer så skriv det här.
Isåfall tar jag bor min andra meny..
Idag blir vi hemma igen.
Ta bort vintern och kom hit med sommaren så man kan gå ut och röra sig mer.
Nu är det så jädrans kallt att man inte ens vill sticka ut huvudet genom dörren.
Jaja, ska äta fruskot :) tjing!

Åsikter!
Postat av: Anonym

Jag gör!

Kommenterat - 2010-01-23 / 12:56:26
Postat av: Sandra

Hej

Såg inte att du skrivit tidigare. Vi har gjort tårtan själva. Jag beställde oblatbilden får en sida på internet, minns inte vad den hette.

Kommenterat - 2010-01-24 / 22:45:38  | URL - http://flisanlilla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥