Nordmaling och tårta .

2010-01-31 / 23:06:38
Nu så.
Har inte hunnit eller haft tid till att uppdatera idag. Det har varit full rulle. Först till Nordmaling som jag berättade. Sedan åkte vi hem till Inka där Malin hade bjudit typ halva deras släkt på tårta. Men det var kul. Vi åt även tacos vilket var gott och sent. Åt runt halv nio typ, sedan åkte vi hem. Idag nattar Mattias Halie. Hon tjurar. Hoppas han lyckas annars måste jag gå in och ge henne favoriten "bröstet". Är så trött efter dagen. Slut man blir. Men men finns inte något mer att tillägga. Jo imorgon är jag och Halie ensamma. Kanske man ska kolla om någon vill göra nåt. Aja, tjing hörs imorgon iaf.

Farfar och Halie.

Snacka om att Halie blev lugn då han höll henne. Hon lät inte en enda gång, lyx ju :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥