Nu är den igång igen.

2010-01-10 / 22:49:31
Äntligen är den fixad.
En snäll tjej fixade den åt mig idag.
Den ser så mycket bättre ut nu, eller hur?

Barnkalas.
Jajjamen, Petras dotter Emelie fyllde 1 år.
Det blev god tårta och prat.

Halie har blivit så stor nu.
Hon kan greppa i "en leksak" om man ger henne den.
Hon älskar nu babygymet. Hon kan ligga där i typ 40 minuter alldeles tyst och titta på djuren som hänger.
Dom växer fort..
"Bom" säger det bara sen så ska hon flytta hem ifrån.

Lägger in lite foton ifrån kalaset här nere.


Visst är tårtan snygg? den är ifrån Ullas i Umeå.
Den var god också, kanske ska jag och Matte välja något där att ha till dopet.
Vi får se (:


Födelsedags barnet som blev lite tjurig mot slutet av dagen, lite trött tror jag hon va .


Emil heter denna kille (:


Elin heter hon.
Bara lilla Isabell som fattas. Hann inte ta kort på henne hon låg och vilade i Petras rum.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥