Saknar !

2010-01-31 / 23:46:07
Jag blir helt till mig och det suger i magen då jag tittar på min mage, där Halie låg.
Normalt att känna så varenda dag?. Att vilja så mycket. Vilja ha mage och ett till syskon redan?.
Åh, förstår inte alls varför det har fyllt min skalle. Och att man vill så mycket.
Åsikter!
Postat av: Emma

Sån var jag också i början när jag fått Eddie men nu börjar han klara sig mer och mer själv då känner jag å vad skönt nej nått barn till blir det inte än på 2-3 år hur mysigt det än är att vara gravid vill lägga all tid på Eddie nu !!! Och skaffa utbildning och jobb så man nån gång kan ha ett bra liv med hus och lite över och leva på !!! Hoppas du inte tar illa upp nu jag skriver bara hur jag själv känner, och jag trodde själv det var kört nu fast tillslut kom mensen på bestämd dag alla symtom var bara falska som tur var !!!

Ha ett bra Februari redan ny månad tiden går för fort !!!



MVH Emma

Kommenterat - 2010-02-01 / 08:55:07  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Caroline

ja verkligen, allt är värt detta.

min kropp behöver ingen se :D

kan ist visa upp min underbara son:D

Kommenterat - 2010-02-01 / 09:34:36  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥