Sov dags .

2010-01-31 / 01:44:22

Vad har hänt idag: Jo vi klev upp. Jag och Halie satt hemma själv en stund och myste framför tvn tills Mattias och Micke störde oss. Halie fick kläder av Micke. "Hello kittys osv" så snyggt. Vi drog hem till Inka och lagade god mat. Det blev potatisgratäng och fläskfilé efter det umgicks vi och vid åtta tiden åkte vi hem för att Halie började bli trött. Halie somnade runt elva och vi har sett lite film och suttit vid datorn. Och nu är det dags för mig att sova.
Morgon dagen då händer detta: Micke hämtar oss och vi drar till Nordmaling och hämtar upp deras pappa. Sedan åker vi till Inka och firar Malins för tids födelsedag eller vad man nu säger det. :) Så någon gång imorgon hörs vi.
När vet jag inte. Nu tänker jag sova, för jag sov väldigt lite inatt. Sov gott alla fina läsare :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥