Stackars Halie :(

2010-01-27 / 16:13:29
Sen jag skrev mitt förra inlägg, sen dess har min lilla flicka gråtit. Hon har fått något i ögonen och förvärrar det genom att gråta och gnugga sig. Äntligen fick jag henne till att sova. Och min mamma for och köpte något för ögonen ifall hon börjar och tvär gråta igen. Det är så synd om henne idag. Kände mig så hjälplös då jag försökte trösta henne och det inte gick i första taget, som mamma blir man ledsen. Och tårarna fick jag försöka hålla inne. Man måste ju vara lugn så att hon blir lugn. Hon sover nu, vaknar nog snart igen. Men detta grejjar jag och Mattias. Allt för våran lilla solstråle.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥