Stan, besök och trötthet

2010-01-20 / 21:24:05
Idag får jag in lite kort. Gav mitt minneskort till Petra och hon ska föra över mina ny knäppta bilder på sin dator och sedan skicka dom till min via msn :) Petra och emelie var här för en stund sedan och umgicks lite.
Innan det så har jag och Mattias varit på stan och köpt en fin dress och strumpor till Halie.
Sedan gick vi förbi bik bok och jag upptäckte att det var typ två år sedan jag varit där och då råkade jag finna en riktigt snygg tröja som är hälften skjorta.
Haha svårt att förklara den men ni ser mig nog i den på någon bild framöver :)
Halie är även tjurig nu, men har äntligen somnat i soffan en stund nu. Ska njuta av tystheten nu. Är så trött ifag har sovit typ 4 timmar.. Lägger in lite bilder så fort Petra skickat dom :)

Kom ihåg, ni som bara använder " internet explorer ". Det är nog ingen idé ni kollar min blogg.
För ni ser nog varför..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥