Suck, vi missade det.

2010-01-19 / 13:08:09
Vi vaknade för sent, usch och blä vi som skulle på ÖF här i Ersboda. För det är bara idag dom har just för bebisar.
Men nu stänger dom om en halvtimme så det är omöjligt att hinna dit. Och nu får vi vänta en hel vecka till nästa gång. Så vi blir hemma idag istället. Imorgon ska jag, Mattias och Halie mysa. Vi ska bowla. Halie får ligga i  sin vagn och glo på eller sova :) Nu då vi slutat röka får vi mer i månaden  ungefär "1200 kr" så då ska vi fira det med lite bowling och käk :) Men nu är min lilla Halie tjurig och vill ha mat. Så jag måste gå nu, hej hej !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥