Svar på kommentar !

2010-01-30 / 12:40:12
Postat av: Ossians mamma

Hej!

Skulle gärna vilja ser eran vagn :) Tror inte du nämt något om din vagn.

Hur gick det med lillans tand?

2010-01-30 @ 07:53:07
URL: http://angelicapmlindgren.devote.se

Svar: Hej hej. Jag kan fota den nästa gång vi går ut med vagnen, har nämligen nyss fixat en skylt till vagnen också så då passar det perfekt att fota :) Kan samtidigt skriva lite om den då också.
Halie är lika tjurig som innan och man ser två tänder som vill komma ut men dom har inte kommit ut ännu.
Hennes tjurighet beror nog bara på att hon är envis :)

Nu kommer Micke och Magnus snart. Dom och Mattias ska ut och käka lunch.
Själv ska jag bara sitta hemma och se vad dom säger att vi ska göra senare.

Nu kom dom, så tjing !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥