Svar till komentarer..

2010-01-20 / 11:42:29
Postat av: camilla

Hej, i internet explorer (iaf mitt) så försvinner halva texten på grund av borden med bilder du har på vänsterkanten. Sedan tror jag inte sidan ser riktigt rätt ut över huvud taget, den ser som "avklippt" ut.
Svar: Tyvär så ser min blogg ut som det ska om man har mozilla och har du inte det så ser min blogg knäpp ut och tyvär vet jag inte hur jag ska göra för att ändra detta :/

 

Postat av: Caroline
gud vilken fin blogg du hade då :D
Svar:
Tack tack :)

Postat av: Dunkn
haha Ica Jerry är min Idol ! :D
Svar:
Jo, han är helt enkelt bäst :)
Åsikter!
Postat av: camilla

Okej, det är kanske mitt fel som har fel läsare :P

Synd att det blir olika i olika läsare! De borde finns något gemensamt som blir bra.. Ciao :)

Kommenterat - 2010-01-20 / 11:52:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥