Tömning.

2010-01-12 / 21:05:16

Jajjemen, idag tömmer vi kläder.
Det blev flera lådor som slängdes och två stora sopsäckar som jag ska ta med mig till Övik.
Ska kolla om någon i min familj vill ha annars slängs det :p
Halie har varit en duktig flicka hon har sovit och nu ligger hon i babygymet.
Tur att det finns babygym.
Ska mysas med henne efter jag är klar med allt, jag gör nämligen middag nu :O
Haha, typiskt mig att glömma äta då vi har fullt upp.
Jag lagar kebab och makaroner (: enligt mig väldigt gott.
Kebab är faktiskt inte onyttigt heller, men makaronerna är väldigt onyttigt.
Men jag har inte så mycket nyttigt hemma denna månad.
Nästa gång vi storhanldar ska det inhandlas mycket nyckelhålsmärkt och nyttigt (:

Ska fortsätta med maten nu, hej och hå hörs senare ;)
Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

Prova dieten LCHF..De är svin god mat och de funka..Vi ha ätit de nu i 7 veckor och jag ha gått ner 9 kg och karln min ha gått ner 12..

Kommenterat - 2010-01-14 / 13:27:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥