Se hit

2010-01-11 / 13:58:33

Vi har funderat över att ta det i sommar och att vi alla träffas i Stockholm och att vi tar en hel helg.
Låter det som en bra idé?
För er som inte kan en hel helg får ju såklart åka hem.
Men vi som bor långt borta så blir en hel helg enklast.

Nu är bara frågan, har alla någonstans att bo om vi åker till Stockholm?
Ifall inte så kan ni bo på hotell eller vandrarhem, isåfall kan jag kolla upp priser.
För er som bor långt bort och behöver ta flyg så kommer jag att skriva in ungefärliga priser här i ett senare inlägg.
Vi försöker även att finna dom som kan hämta upp på flygplatsen. Det går inte att planera in än så länge vi inte har ett datum.

Vad ska vi göra på träffen?

Kom med era förslag.

Hur ska vi alla rymmas i en restaurang?
Då kan man ju äta ute i en park kanske?
Vet någon av en fin park i Stockholm där vi alla kan samlas?
Som sagt, kom jätte gärna med mycket förslag om vad vi kan göra.

Det jag ska kolla upp nu är:
flygresor ifrån Umeå - Stockholm och Örnsköldsvik - Stockholm, hotell och kostnader.
Vad mer bör jag kolla upp?

Påminn mig om saker jag glömt nämna eller ni vill veta om.

Åsikter!
Postat av: Emelie / elemi

blir nog bra detdär. När vi gjorde 3d ul i sthlm bodde vi på vandrarhem, inget speciellt men det funkade gott och väl. Det finns mycket olika till bra priser! sen beror det ju på hur "lyxigt" man vill ha det också! men här går priserna först! =)

Kommenterat - 2010-01-11 / 15:52:29
Postat av: Veronica

För min del så spela de ingen roll vart vi bo..Huvudsaken de är "billigt"..Och att man kan duscha är en viktig sak..Jag känner lite folk där nere så jag kan be dom koll upp lite ställen och priser..

Kommenterat - 2010-01-14 / 13:30:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥