Tränar du?

2010-01-11 / 18:30:55

Jag förmodar att dom flesta har som nyårslöfte att träna?.
Isåfall vet jag ett bra sätt att träna.

Tycker du att det är långtråkigt att gå ut och gå typ?
Att det tar lång tid innan det syns på kroppen.
- Det tycker iallafall jag.
Visst har det blivit dyrt att gå på gymet.
Därför vet jag ett knep, som är lite mer inriktad mot tjejer.

Har du ett playstation 2 (finns till andra spelkonsoler också) och spelet "dancing stage" och en dansmatta så har du ju alla grejer för att börja träna hemma. Samtidigt är det roligt.  Jag kör varannan dag, och efter varje träningspass så mår jag prima efteråt, och jag brukar börja med 40 min i en vecka efter ännu en så ökar jag med tio minuer hela tiden tills jag är uppe i 90 minuter, mer än det brukar jag inte göra. Dessutom tränar du hela kroppen. Du kan även spela med en kompis. En roligare träning finns nog inte. Ett tips om du inte hittat ett sätt att träna på, då rekomenderar jag detta :)

Det finns ju flera varianter av dansmattor.
Själv har jag en dubbelmatta i typ gummi och det fungerar super bra :)

Väntar på att det kommer in mer förslag på "föräldrar träff inlägget" kom igen nu alla mammor :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥