Dagens :)

2010-01-30 / 23:48:47
Jag fick till det nu, jippi :) Idag hände något underbart. Jag fick Halie att skratta som jag skrev tidigare.
Här har ni, och försök att skippa min cpiga röst, jag gjorde allt för att min snuttis skulle skratta :)


Vi hälsade på Mattias mamma idag där Micke sover till den 2 då han åker hem. Jag och Mattias gjorde maten. Det böev potatisgratäng och fläskfilé så jäkla gött. Sedan  umgicks vi och åkte hem vid åtta tiden då Halie började bli gnällig. Lite bilder sen dagen :)

Farbror Micke och Halie.
Titt på hängmagen, det börjas i tid.
Typ 1 av 3 gånger som Halie har nappen i munnen och låter den vara där, hehe ! :P

Hon är så vacker i sina nya kläder som hon fått av farbror Micke .

Halie och Malin ;D

Malin .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥