Vi är i Övik (:

2010-01-26 / 00:20:20
Har inte kunnat uppdatera min blogg. Det har varit fullt upp.
Fick spunk i lördags och blev väldigt sugen på öl och roligheter då många av mina vänner skulle ut.
Även en tjej kompis som inte varit ute på två år som har barn skulle ut. Det gjorde mig mera sugen.
Så jag bad min kära mamma att hämta oss så att hon kunde sitta barnvakt (:
Så kunde jag och Matte gå ut och roa oss med våra syskon och deras kompisar.  Jag kan ju säga att kvällen blev super lyckad. Och man ska ju gå ut då man verkligen känner suget, så jag är super nöjd över min lördag som var.
På söndagen var man bara bakis och slöade mest hela dagen. Och idag har vi varit på affären och handlat till Anders "mina syskons pappa". Sedan har vi suttit hemma hos mamma. Jag har lagt in foton som finns på bdb och vi har badat Halie så hon blev ren och fräsch, annars bara lugnt. Vi blir här tills på fredag och åker då till Umeå tillsammans med min bror Kim och Mattias syster Malin. För på lördag kommer nämligen min karls brorsa ifrån Göteborg till Umeå. Så då ska vi umgås med honom och han ska få träffa sitt gudbarn, han ska nämligen vara gudfar åt Halie.
Och i veckan är det bara planerat att träffa Helle som tog sitt körkort idag, GRATTIS FAN!!! och sedan träffa Micke innan han flyttar till Irland "tråkigt :( " Menmen, vi ska träffa min moster en sväng med. Annars inget planerat.
Nu ska mamma få sätta sig igen och spela sitt '"fischville" som hon tyvär inte kan vara utan :P Halie har precis somnat så nu ska jag bara slappa och sedan inta sängen. Tjing ..

En bild sen i lördags, en lapinkulta har aldrig varit godare (:

Förlåt för att jag använde din tröja denna kväll Johanna.
Men jag kan ju säga att ingenting passade bra förutom denna.
Jag får be om ursäkt här.
Och kanske gottgöra dig med att jag är i Övik nu och du kan komma och hämta den? :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥