10 mat påsar och mycket mer..

2010-07-26 / 13:53:13
Goddagens..
Nu är man hemma igen. Det blev tio mat påsar.. Och allt bar ju upp själv till vår lägenhet. Samt var det kattmat, kattsand, hundmat, Halie och Kiara. Men har man kvinnomuskler så har man ;) Nu sitter jag och Halie och lyssnar på massa låtar jag spelat in för några år sedan. Mattias är fortfarande i Svedjeholmen och hjälper min brorsa. Till middag kommer han hem igen och då blir det tacos. Bjöd även in mamma på mat. besöket har inte kommit än, blev något strul så ikväll dyker han kanske upp. Men ska kika runt lite nu hade jag tänkt :)

Åsikter!
Postat av: MYMiC

Ja, den var också häftig! Jag undrar hur lång tid det tog att göra dom där hårhattarna :o

Kommenterat - 2010-07-26 / 15:25:44  | URL - http://mymic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥