9 månader <3

2010-07-27 / 10:43:35
Kära lilla gumman blir hela nio månader precis idag. Tänka sig att det bara är 3 månader kvar tills hon blir 1 år. Kan fortfarande känna ibland vart tiden runnit iväg? känns ibland som att jag nyss kom ifrån förlossningen hem med en liten bebis i famnen. Och oregelbundna nätter då hon ville bli ammad var 2-3 timme. Och för varje dag som går så lär hon sig bara mer och mer saker. Och jag blir en bättre mamma. Du betyder enormt för mamma och pappa!
Vårat lilla allt.
Åsikter!
Postat av: Anki - mamma till Jamie

ja en på 32tum skulle räcka utmärkt, men ikke för min sambo :P haha.. stort ska det tydligen vara :S



Hur är allt med er en vacker dag som denna? :)

Kram

Kommenterat - 2010-07-27 / 11:31:25  | URL - http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Angelina

tack! :D



hih vilken söt bild!! :D

Kommenterat - 2010-07-27 / 16:38:29  | URL - http://angelinav.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥