Äntligen hemma i lugnet, efter en super bra dag :)

2010-07-12 / 20:58:46
Fullspäckad dag ..
Försäkringskassan gick bra. Samma med brux. Tror tjejerna hade lika roligt, eller? Såg så ut. Imorgon fortsätter Petra att hänga på mig till gymet. Och Veran ska försöka komma 1 gång i veckan. Hon bor ju många mil ifrån Övik. Efter det bestämde vi oss för att göra en kycklingsallad och fruktsallad även jordgubbar och grädde. Och satt oss ute på vår gård och käka i den sköna värmen. Vid åtta gick vi upp för att sova ner Halie som somnade direkt. Och nu ska vi stöka undan allt vi stökat fram och sedan se en svensk film och mysa.

Men en sak gör mig så arg!!
Vad är det här? Nu får inte M sjukintyg för att han får inte gå in och kolla för det kan smitta? men hallå, han har jobb och behöver ett. Dessutom vill man ju veta vad det är. Blir så less på det här. Alltid är det något skit.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥