Är du mamma?

2010-07-20 / 22:08:46
Är du Mamma?
Svara isåfall på dessa 10 frågor!

1. Vad heter du? caroline sjölund
2. Hur gammal är du? 22
3. Hur många barn har du? 1
4. Hur gammal var du när du fick barn? 21
5. Tycker du att du är en bra mamma? kan ju inte se ner på mig själv då skulle jag däremot undra om jag var en bra mamma
6. Vad är du ''bäst'' på som mamma? att älska mitt barn mer än allt annat
7. Vad är du ''dåligast'' på som mamma? stressar alldeles för mycket
8. Varför tycker du så? mitt barn borde inte få se mig stressa som jag gör så hon inte gör detsamma då hon blir äldre
9. Vad tycker du är viktigast att ge ditt barn? närhet, kärlek, komplimanger, det hon behöver och ett bra liv
10. Vad är bäst med att vara mamma? man känner att man kan ge någon det dom behöver och att man får så mycket kärlek tillbaka av det man ger
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥