Är så trött idag med ..

2010-07-05 / 09:00:03
Dags att ge Halie två mat måltider per dag!. Hon är ju över 8 månader och då ska man börja med två måltider. Så jag får börja nu idag. Är jätte trött idag med. Sovit sex timmar kanske. Idag så ska jag troligtvis köpa en ny piercing så tar syrran min. Ska pierca henne i läppen och den jag har är en läkstav. Sedan ska jag på brux och träna vid halv tre. Och ute är det piss väder. Känns inte alls lockande att gå. Ska kolla om någon ska ut och köra annars går jag. Bara att klä sig efter väder som man brukar säga. Mattias jobbar sista natt nu och sedan är han ledig i två dagar. Så skönt då får jag vila ut mig också, det behöver jag är så förbannat trött.

Åsikter!
Postat av: Tanna

Oj! Amanda kan ibland få 3 måltider =o ^^

Kommenterat - 2010-07-05 / 14:04:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥