Åska och blixtrar ..

2010-07-30 / 12:11:43

Hade nyss besök här!
Nathalie, hennes söta son Lucas, Helle och Emelie

var här någon timme. Lucas var lite blyg och Halie var livlig. Men jag är glad att Halie inte var dum och slet i Lucas, så livlig som Halie kan vara. Lucas älskade iaf Sally ibland. Då inte Sally busade med han då gjorde det ont. Sally har ju vassa klor. Men nu har dom alla åkt hem. Dom ska på yran ikväll. Hoppas dom får fint väder och att det går bra för Helle att köra. Ska ringa henne ikväll och kolla hur det är ;) Nu har jag en skrikig Halie på golvet som snart måste sova lunch. Och sedan väcka upp Mattias och efter det ska man iväg och träna! är inte peppad idag, är så trött efter att ha vakna inatt av åska och blixt och det regnade så hårt på fönstrena så det gick inte att somna om.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥