Bara vi tjejer som är hemma ikväll ;)

2010-07-02 / 20:12:17
Här sitter jag hemma själv en fredag kväll. Vilket aldrig brukar hända. Men så är det då min karl fått kväll och natt jobb. Sover ner Halie just nu. Jag hör hur hon ibland börja gnymta till. Så jag får se om hon är lika omöjlig ikväll som igår. Hoppas inte. För ikväll finns bara jag till för henne. Då hon somnat ska jag vara en allmänt data/tvnörd.. Även städa här hemma. Vilket man inte behöver säga egentligen. Tycker man gör det hela tiden ändå..  Synd att man inte hade en babywhatscher (kan inte stava). Då hade jag kunnat gå förbi morsan ikväll. För vi bor så nära att den skulle räcka dit. Men sådan har man då inte. Måste köpa en. För en sådan skulle verkligen behövas. Man blir inte lika låst då!

Mamma & dotter kväll/natt.Så förblir det i fyra dagar till!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥