Behöver hjälp av er mammor/pappor!

2010-07-20 / 19:12:31
Dålig uppdatering igen. Det blir så nu på sommaren. Idag blev det inte ens träning. Skulle aldrig hinna. Så då får jag ta igen det imorgon på min vilo dag. Halie fick bada i havet idag, vilket var lika roligt som vanligt. Sedan har vi besökt Anders, och Halie har knappt sovit på hela dagen. Så hon sover nu med kläder på i sin säng.

En fråga till alla er mammor/pappor.
Då Halie är ute, krålar eller man tar i henne ute. Så kommer det fram fullt av röda märken med vita streck i mitten.(Ser ungefär ut som att hon skulle fått brännnässlor på sig) Men så fort hon får byxor på sig eller är inne försvinner dem. Men nu har hon även fått det inne då hon krålat på golvet. Hon har inte ont och dom försvinner på sekunder då hon inte rör sig med huden. Någon som varit med om liknande eller vet hur jag ska gå tillväga?'

Där ser ni hur det brukar se ut!

Åsikter!
Postat av: Emelie

silas har fått ¨sådär ett par gånger men det har försvunnit så jag tror det bara är liksom. han får röda märken efter jag har tagit upp han när han har blöja. ungefär som om jag har slagit han:O

Kommenterat - 2010-07-20 / 19:21:48  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Pröva att smörja med hydrokortisonsalva :)

Kommenterat - 2010-07-20 / 21:49:09  | URL - http://emeliesmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥