Bra besök kom hit :)

2010-07-26 / 21:59:07
Kan ju säga med en gång att jag hade fel. Dom som kom var ju Petra, Pernilla, hennes söta dotter Isabell från Umeå. Även Johanna, hennes pojkvän och hans kompis. GUD vad kul det var att se er alla. Även om det inte blev så långvarigt.

Pernilla och hennes söta dotter Isabell ..

Petra poserade för fulla muggar..

Halie blev trött, syns no ganska bra på fotot.

Petra, Pernilla och Isabell

Söta lilla Isabell, min mobil ville hon behålla

Isabell var också jätte trött

Hon är ju så fin :)


Nu sover Halie, somnade direkt. Mattias och min mamma är iväg och hämtar upp hans kompis Martin. Så när dom kommer tillbaka ska vi se en av mina favorit filmer som jag inköpte idag. Nämligen "inte utan min dotter". Den rekomenderas varmt om ni inte sett den.
Åsikter!
Postat av: Angelina

tack :D



ja vi blev jätte nöjda!!



Är så roligt att renoverar :D

Kommenterat - 2010-07-26 / 22:57:10  | URL - http://angelinav.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Åh, vad roligt att du tycker det! Vad glad jag blir =)



Supersöta bilder! LÄngtar tllbaka till Olivia som min storasyster tog hand om i New York när jag ser småbarn =) Kul att ni hade besök från Umeå, jag bor ju där också!



Kramo

Kommenterat - 2010-07-26 / 23:59:58  | URL - http://mymic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥