Bra sällskap gjorde kvällen bra

2010-07-25 / 13:42:34
Började med en super bra förfest hos oss. Sedan åkte vi till Hörnsjön och där sög det verkligen. Snacka om att ljuga om beskrivningen. Vad gav det liksom? Men vi drog nästan direkt in mot staden och sedan hem på efterfest hos oss. Hade det mycket trevligare då. Med bra sällskap så blev det bra ändå. La mig typ halv fyra imorse. Men var då inte nå full igår lite lullig men inte mer än så. Så man har en del alkohol över. Kan vara bra om jag och Mattias vill ta en öl på kvällen och se på en film.

Nu sitter jag hos Anders, och tänker snart äta något riktigt onyttigt som kebab. Tyck vad ni vill alla. Men jag unnar mig ibland och har inte gått upp i vikt bara därför. Kommer längta enormt efter att få träna hårt imorgon efter jag smällt i mig en halv kebabrulle.

Fick nyss kramas med min lilla flicka. Var så kul att se henne igen. Så mycket man kan sakna henne bara efter 18 timmar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥