Dags att röja undan och sova kanske?

2010-08-01 / 00:54:59
Har mixat lite med bloggen så gott man kan, man lär sig bara mer och mer. Men kan inte göra så mycket nu då jag inte ens har photoshop. Måste hem till mamma och ladda hem det. Vi har mobilt bredband så då skulle det ta dagar att få hem det. Dessutom stängs ju internet av då och då. Och det skulle göra att det tog ännu längre tid.

Ser på klockan och den är snart ett och jag har inte städat ännu. Typiskt att det jämt ska bli stökigt efter nåra få timmar. Fast man knappt vart hemma. Typiskt. Ska väl kika en stund till sedan städa upp allt här och förbereda mig för sängen.


Imorgon är faktiskt ingenting planerat. Men det är typiskt söndagar. Men då får man nog stor städa här hemma då Mattias vaknar. Och det vore underbart om vi fick lite sol så man kunde få bada. Men ja det får jag nog drömma om! Nä nu ska jag göra allt jag sagt. Godnatt alla, släng in en kommentar så blir jag glad :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥